Selasa, 28 Jun 2016

Jangan Tipu Saya: Digital Drawing


Kambing hitam ni semua tulang dia besi. Logik wife aku satu hari kami melalui pekan Kuala Krai. Itu yang dia percaya sebab masa kecik dulu, pakcik dia pernah cakap, kambing hitam ni semua tulang dia besi. Alasan  Si Pakcik bila ditanya kenapa kambing ni semua tak takut ke kena langgar kereta ? Merujuk kepada kambing yang suka hati lintas jalan.

'Tipu' Si Pakcik ini terpegang oleh anak kecil itu beberapa lama jugak. Wife aku actually percaya kambing hitam semuanya bertulang besi. Masa dia kecik la.

Pasti ada kesan momok momokan ayah pasal hantu. Takut-takutan ibu pasal 'kena tangkap polis'. Conclusion-nya kami suami isteri tekad tidak menipu anak. Maka, kalau aku bergurau, cakap immediately lepas tu kata gurau. Kalau aku tak tau, cakap aku tak tau. Kalau aku tak nak cakap, aku suruh diorang pergi kemas bilik.

Tapi sebenarnya lukisan aku itu lebih berperasaan politik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan