Rabu, 23 September 2015

Digi Customer Service

Kalau korang call Digi Customer Service atau Digi Helpline atau Digi Khidmat Pelanggan.., press 4 then 0 untuk "bercakap dengan pegawai perkhidmatan kami"

Kalau tak korang akan tunggu selama 2 minit 28 saat untuk dapat tekan option tu. Slow.. Lepas tu ada pulak pemberitahuan "perbualan anda mungkin akan dirakam untuk membantu kami.." which will last another 15 20 seconds kot.

Ingat, tekan 0 lepas tu 4 untuk cakap dengan manusia.

Last sekali aku dapat info, digi Helpline still free. Tak tau la.. Tapi apps dia free.

13 ulasan:

  1. Encik bole minta tolong kha sim digi saya di sekat so macam mana nak lepas kan sekatan too

    BalasPadam
  2. Kad sim sy dsekat mcmana nak hidupkan balik?

    BalasPadam
  3. Sbab ap bil sy jdi rm240..cba terang kn..dan sy dh byar bil rm150..knapa nk kna sekt lgi ...ap masalhnye dgn digi ni ye..

    BalasPadam
  4. saya pon kena mcm tu jugak . baru lepas cakap dengan customer service . dia cakap nnt org bahagian bill akan check balik . dia ada cakap yg kita text digi sampai 1000 lebih . haha kelakar digi ni . awak kena mcm tu jugak ke ? ni skrg saya tgh tunggu digi call balik

    BalasPadam
  5. saya dah bayar bill tertunggakrm376..tapi dah 3minggu masih belom aktif... gi tanya pusat digi dia kata tunggu kami akan call balik.... pah ceroh...memang gilo digi ni ..dah kaya ke digi ni...

    BalasPadam
  6. too bad..saya guna digi postpaid..ambik plan digi internet rm10 smggu tpi capaian internet hurmm menyedihkan..kalau masih beterusan saya akan tukar ke celcom atau mana2 rangkaian yg menyediakan dan menawarkan pakej internet yg lebih lancar..digi sekurang dah tak vbokeh harap..😞😞😞

    BalasPadam
  7. Mcm mana saya nak tahu butiran yg kerap mengangu saya....

    BalasPadam
  8. Saya nak tanya digi sekarang ada masalah ke...kenapa line bar saya hnya 1/2 bar pling tinggi..dah berapa lama dah x settle2 lgi ke...patutlah ramai keluar rangkaian ni msuk rangkain lain...bila nk tkr plan pandai plk..offer mcm2 tapi cust service really dissapointed n bad..service line...pls upgrade n fix immediately tq...well done digi always in problem took a couple year..

    BalasPadam
  9. MAAF YE ! SAYA SEBAGAI ANAK REMAJA , SAYA SANGAT TIDAK PUAS HATI DENGAN LINE DIGI , SAYA SEBAGAI PELAJAR , SAYA PERLU GUNA INTERNET DENGAN LINE YANG BAGUS. JADI TOLONG PERBAIKI LINE DIGI DEKAT TAMAN TAMPOI UTAMA ,JOHOR BAHRU .

    TERIMA KASIH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Tapi anak remaja perlu complain pada digi customer servis. ini blog seorang pakcik tua.

      Padam