Rabu, 23 September 2015

Digi Customer Service

Kalau korang call Digi Customer Service atau Digi Helpline atau Digi Khidmat Pelanggan.., press 4 then 0 untuk "bercakap dengan pegawai perkhidmatan kami"

Kalau tak korang akan tunggu selama 2 minit 28 saat untuk dapat tekan option tu. Slow.. Lepas tu ada pulak pemberitahuan "perbualan anda mungkin akan dirakam untuk membantu kami.." which will last another 15 20 seconds kot.

Ingat, tekan 0 lepas tu 4 untuk cakap dengan manusia.

Last sekali aku dapat info, digi Helpline still free. Tak tau la.. Tapi apps dia free.

5 ulasan:

  1. Encik bole minta tolong kha sim digi saya di sekat so macam mana nak lepas kan sekatan too

    BalasPadam
  2. Kad sim sy dsekat mcmana nak hidupkan balik?

    BalasPadam
  3. Sbab ap bil sy jdi rm240..cba terang kn..dan sy dh byar bil rm150..knapa nk kna sekt lgi ...ap masalhnye dgn digi ni ye..

    BalasPadam
  4. saya pon kena mcm tu jugak . baru lepas cakap dengan customer service . dia cakap nnt org bahagian bill akan check balik . dia ada cakap yg kita text digi sampai 1000 lebih . haha kelakar digi ni . awak kena mcm tu jugak ke ? ni skrg saya tgh tunggu digi call balik

    BalasPadam